Skip to the content

Et trygt ophold og vi giver

Svar på dine spørgsmål

Vi befinder os i en ekstraordinær situation med stor usikkerhed i forbindelse med Coronavirus (COVID-19). Hos Jesperhus gør vi alt for at håndtere dette så godt som muligt og gøre et ophold trygt og sikkert både for gæster og vores medarbejdere. Læs mere om, hvordan det påvirker et ophold i Jesperhus. 

 

Adgang til Jesperhus - spørgsmål og svar

Nej, der er ikke et krav om fremvisning af gyldigt coronapas ved ankomst til feriecenter og campingplads. 

Nej, der er ikke et krav om fremvisning af gyldigt coronapas for at komme i Parken.

Nej, der er ikke et krav om fremvisning af gyldigt coronapas ved adgang til Abeland, Badeland og Piratshow. 

Nej, der er ikke et krav om fremvisning af gyldigt coronapas for at spise på Café Torvet på feriecenteret.

Nej, der er ikke krav om fremvisning af en negativ COVID-19 test for at komme ind i Jesperhus. 

Nej, der er ikke krav om at børn skal fremvise en negativ COVID-19 test for at komme ind i Jesperhus. 

Nej, du skal ikke medbringe en negativ COVID-19-test, hvis du tidligere har været testet positiv for COVID-19.

Nej, der er ikke længere et testcenter i Jesperhus. 

Lokale testcentre

Der er flere testcentre i nærheden af Jesperhus. Der ligger blandt andet testcenter i Nykøbing. 

Find det nærmeste teststed her og tjek testtype og åbningstider.

I Jesperhus følger vi alle retningslinjerne fra myndighederne. Dette omfatter blandt andet adgangskrav, afstandskrav, forsamlingsstørrelser og kapacitet og krav om negativ COVID-19-test.

Under et besøg i Jesperhus kan der være lukket for faciliteter og aktiviteter grundet myndighedernes restriktioner.

I Jesperhus er der opsat skiltning og vejledninger for, hvordan vores gæster kan bevæge sig rundt og hvilke krav, der gør sig gældende.

Spørgsmål ved

Booking

I en tid, hvor stor usikkerhed præger dagligdagen og der pludselig kan opstå nye påbud fra myndighederne om, hvordan vi må holde åbent i Jesperhus, så finder du her dine muligheder i forbindelse med booking eller afbestilling af et ophold.

Aflysning af dit ophold

Hvis du allerede har booket et ophold hos os og nye pålagte myndighedsrestriktioner gør, at Jesperhus ikke kan levere opholdet og må aflyse, så har du mulighed for at ombooke, at få pengene retur eller modtage et gavekort på beløbet, som kan anvendes hos os indenfor 3 år.

Aflysning ved sygdom

Hvis du er nødsaget til at aflyse dit ophold på grund af Coronavirus eller karantæne i forbindelse med Coronavirus, så har du mulighed for at ombooke eller få opholdets pris konverteret til et gavekort, som kan anvendes hos os indenfor 3 år. Du kan aflyse indtil 1 dag før ankomst. 

Afbestilling

Hvis du har booket et ophold og har tegnet en afbestillingsforsikring, så har du muligheden for at benytte din afbestillingsforsikring til at annullere opholdet og få pengene retur indenfor de gældende regler for afbestilling. Reglerne finder du her

Ombooking af ophold

Vi tilbyder gæster, hvis ophold er påvirket af skærpede restriktioner at ombooke deres ophold eller modtage et gavekort på opholdets pris, som kan anvendes indenfor 3 år. Ombookingen skal ske senest 1 dag før opholdets start. 

Følg sundhedsstyrelsens retningslinjer

Pas på hinanden

På godt på jer selv og andre gæster i Jesperhus, så I alle får en god og tryg ferie i Jesperhus.

Følg disse råd:

- Hold afstand til andre -

- Bliv hjemme, hvis du har symptomer -

- Vask hænder tit eller brug håndsprit -

- Host eller nys i ærmet -

- Begræns den fysiske kontakt -

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Vi sidder klar ved telefonerne på 9670 1400 eller på jesperhus@jesperhus.dk, hvis du har spørgsmål.

Ferie for børn i

Jesperhus

Hvis du leder efter et sandt ferieparadis for store og små, så book din næste ferie hos Jesperhus. Mange vellykkede sæsoner har klædt os på til at give børnefamilier en oplevelse, de sent glemmer.