Skip to the content

Der er forskellige regler alt efter om du bestiller online eller ved telefonisk henvendelse på tlf.: 9670 1400.

Betalingsbetingelser for telefonisk henvendelse

Ved bestilling af ophold betales 50% af reservationsbeløbet 10 dage efter reservation og 50% 1 måned før ankomst.

Du vil modtage et brev eller en mail med din reservation og dit reservationsnummer.

Betalingsbestigelser for online bestilling

Når du bestiller her på hjemmesiden opnår du rabat og betaler hele reservationsbeløbet med det samme med betalingskort (Dankort, Visa-kort mm.).

E-handelsbetingelser for Jesperhus.dk

Information til brugere af Jesperhus online booking og betaling:

Salgs- og leveringsbetingelser

I det nedenstående finder du nyttige informationer i forbindelse med brug af online booking. Du kan blandt andet læse om, hvordan vi behandler dine indtastede oplysninger, hvordan du modtager din kvittering i forbindelse med et køb og meget mere. Når der i det nedenstående skrives Jesperhus anvendes det som en forkortelse af Jesperhus Resort ApS.

Betaling

Alle priser er oplyst i Jesperhus online bookingsystemet og er ligesom alle andre steder på hjemmesiden oplyst i danske kroner inklusiv moms og alle afgifter - med mindre andet er oplyst og klart fremgår i den pågældende kontekst.

Betaling sker ved booking og foregår ved at benytte et af de godkendte betalingskort / kreditkort i online booking, herunder blandt andet Dankort, Visa og Mastercard. 

Informationer om handel på Internettet

Du kan trygt handle på Internettet gennem vores online bookingsystem. Du er som forbruger som udgangspunkt sikret i forhold til eventuel misbrug af dit kreditkort på nettet. Derfor er der ikke nogen selvrisiko ved misbrug af dit betalingskort via Internettet. Du kan læse mere om, hvordan du som forbruger, skal forholde dig til betalinger på nettet på følgende hjemmeside: www.fdih.dk.

Forsendelse og levering

Du vil ved booking og betaling af et feriehus, en hytte, et familietelt, en plads til eget telt eller en plads til egen campingvogn få tilsendt en kontrakt fra Jesperhus, hvori regnskabet for dit køb fremgår. Kontrakten fremsendes via e-mail umiddelbart efter købet, hvis korrekt e-mailadresse er oplyst af køber.

Levering af det bestilte produkt sker ved ankomst hos Jesperhus på ankomstdagen (og afsluttes ved afrejse på afrejsedagen). Begge disse tidspunkter oplyses i den ovennævnte kontrakt.

Dine fordele ved køb af en ferie

Når du køber et ferieophold i Jesperhus kan du få alle pengene retur indtil en måned før ankomst – uanset årsag og uden lægeerklæring. Der er dog et administrationsgebyr på 300,-.

Afbestillingsforsikring

Du kan tilkøbe en afbestillingsforsikring til dit ferieophold. Den koster 5% af opholdets pris. Med afbestillingsforsikringen kan du få pengene retur indtil en uge før ankomstdagen (inden kl. 12.00) - uanset årsag og uden lægeerklæring. Dog fratrækkes kr. 300,- i administrationsgebyr samt de 5% afbestillingsforsikringen kostede.

Afbestilles opholdet senere end én uge og indtil dagen før ankomst pga. sygdom eller dødsfald i den nærmeste familie (1 led op eller ned), skal der fremsendes lægeerklæring for at få pengene retur. Dog fratrækkes kr. 300,- i administrationsgebyr samt de 5% afbestillingsforsikringen kostede.

Registrering af oplysninger

Jesperhus registrerer dit navn, din adresse, din e-mail samt andre oplysninger afgivet i forbindelse med købet i sit kundekartotek. Oplysningerne videregives ikke, men Jesperhus beholder registreringen i 5 år.

Jesperhus anvender serverside cookies og en sikker forbindelse til at skabe sikkerheden om de oplysninger, som du afgiver på siden.

Ved betaling med kreditkort sker registreringen via en sikker server, hvor oplysningerne krypteres før de sendes over Internettet.

Reklamationsbehandling

Hvis du af en eller anden grund ikke modtager din kontrakt, som bekræfter dit køb, og du ikke har modtaget en fejlmeddelelse fra systemet, så kan du skrive til nedenstående adresse.

Klager over bookingforløbet eller selve bookingen skal ske indenfor rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af din kontrakt. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. Ét år efter modtagelsen af varen (opholdet) ophører retten til at klage i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.

Klager over produktet (opholdet) skal ske inden for 12 timer efter ankomst, så Jesperhus kan afhjælpe problemet.

Når Jesperhus modtager din klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. Jesperhus vil tage stilling til om den modtagne vare skal refunderes, ombyttes eller om der skal gives prisnedslag.

Virksomhedsoplysninger

JESPERHUS FERIEPARK ApS
Legindvej 30, 7900 Nykøbing Mors 
Tlf.: 96 70 14 00 
E-mail: jesperhus@jesperhus.dk 
Cvr.: 10268893

Gå aldrig glip af noget!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få gode tilbud, spændende nyheder og arrangementer, direkte i din indbakke.
 

Sjov for alle

Hos Jesperhus har vi altid masser af aktiviteter for alle aldre og interesser. Se aktivitetesplanen og find noget der passer lige til jer.

Jesperhus

Legindvej 30
7900 Nykøbing Mors
Danmark
 

Ferie for børn i

Jesperhus

Hvis du leder efter et sandt ferieparadis for store og små, så book din næste ferie hos Jesperhus. Mange vellykkede sæsoner har klædt os på til at give børnefamilier en oplevelse, de sent glemmer.