Du kan også tilmelde dit betalingskort til godkendelse via en SMS-kode hos Nets. Hvis du ikke allerede har tilmeldt dit betalingkort, så kan du tilmelde det hos Nets her.
Her består 2-faktor godkendelsen i en personlig kode sammen med en engangs SMS-kode, som sendes til dit mobilnummer.
Når du anvender dette i forbindelse med betaling online, så vil du automatisk modtage en SMS fra Nets hver gang du vælger betaling med SMS-kode.
Læs mere om 2-faktor-godkendelse
De danske banker har også også skrevet om 2-faktor-godkendelse. Det kan du læse om her.
Arbejdernes Landsbank
Danske Bank
Jyske Bank
Nordea
Nordjyske Bank
Nykredit
Spar Nord
Sparekassen Kronjylland
Sydbank
Andre betalingsmuligheder - bankoverførsel
Hvis du ikke har mulighed for at betale online, så tilbyder vi, at man kan betale via bankoverførsel, når man booker et ophold via vores personale i informationen.
Booker du et ophold via personalet fremsendes der en reservationsbekræftelse pr. mail, hvori betalingsoplysningerne fremgår. Du skal så blot sørge for at betale via din bank.
Ønsker du at benytte betaling via bank, så kontakt os på 9670 1400.
Betalingsfejl
Oplever du fejl på betaling og bliver dit betalingskort afvist, når du forsøger at booke online, så kan der være forskellige årsager.
Her er de hyppigst forekomne:
Betalingskortet kan ikke verificeres via NemID eller SMS-kode
(Se ovenstående beskrivelse)
Manglende dækning på betalingskortet
Hvis dit betalingskort ikke har nok dækning til at dække købet, så bliver kortet afvist af banken.
Der er sat en beløbsgrænse på et betalingskort, denne er afgjort af din aftale med banken på den pågældende korttype. Der kan være tale om en beløbsgrænse for online køb, der er sat for et max på DKK 10-25.000,- pr. måned for de mest normale korttyper. For andre korttyper vil beløbsgrænsen være mindre. Det vil typisk være et samlet køb for beløbsgrænsen og altså ikke enkeltstående køb, så hvis du har anvendt kortet til flere indkøb i samme måned, så kan det være årsagen til, at det afvises.
Du kan kontakte din bank for at høre mere om de konkrete beløbsgrænser for dine betalingskort.
Vi kan tilbyde overførsel via bank, hvis du møder problemer med betalingskort. Kontakt os venligst på 9670 1400.
Kortet er udløbet
Hvis dit betalingskort er udløbet, så vil det ikke kunne anvendes til online betaling. Kontakt din bank for at få udstedt et nyt betalingskort.
Mistanke om svindel
Hvis et betalingskort mistænkes for at være brugt til svindel, så vil det blive blokeret af banken og kan ikke anvendes online.